Nieuws /

Het tweede deel van de jaarlijkse ledenvergadering van de VOB stond donderdag 16 mei in het teken van een drietal workshops. In carrouselvorm gingen de leden bij de workshops langs. Vol informatie en inspiratie werd daarna de avond met een drankje en hapje afgesloten.

In de Masterclass Onderscheidend Vermogen vertelde Jeroen Blaauw, mede-eigenaar van Mount, over het onderscheidend vermogen. ,Het kennen van je échte onderscheidend vermogen (waarom moeten klanten voor je kiezen) is het belangrijkste handvat voor het maken van keuzes is’, aldus Blaauw.

Gert de Lange sprak over on- en offline marketing. De Lange vroeg zich af of offline marketing nog wel toekomst heeft? ,,Hoe vind ik mijn weg in de alsmaar veranderende chaos van het social media landschap? Volgens marketingstrateeg De Lange is het maar de vraag of dure social media of SEA-campagnes wel echt zinvol zijn? Aan de hand van voorbeelden en cijfers wees hij erop dat marketing niet altijd duur hoeft te zijn.

 

Bij de Matterhorn coaching van Marcel de Vries kwamen de VOB leden zelf in actie. In deze workshop toonde De Vries dat ,doen soms belangrijker is dan denken. ‘

 

Meer nieuwsberichten

Succesvolle deelname Koopmanswelvaart aan Victory Sail

Alkmaar - De viering van het 200 jarige bestaan van het Noordhollands Kanaal was aanleiding voor de Landelijke Vereniging tot Behoud van het Historische Bedrijfsvaartuig (LVBHB) om hun leden uit te nodigen naar Alkmaar te komen voor Victory Sail. Het evenement trok ruim 180 historische bedrijfsvaartuigen. Hart van het festival was het Victoriepark, waar op zaterdag en zondag allerlei activiteiten plaatsvonden. De historische bedrijfsvaartuigen, het zgn varend erfgoed, kregen een ligplaats toegewezen rondom het Noordhollands kanaal en in het centrum van de stad.

10 augustus 2019

Elke maand onze nieuwsbrief ontvangen?

Ook samenwerken? Word nu lid

Neem contact op